اس ام اس عاشقانه 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس عاشقانه 2
نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1391
بازدید : 219
نویسنده : p&p

 

عكس های
عاشقانه _ www.taknaz.ir
دنيا با همه وسعتش بدون عزيزان جاي براى ماندن ندارد گفتم که بدانی عزیزی

~~~~~~~~~~
عشق مثل شاپرک میمونه اگه ولش کنی میپره اگه سفت بگیریش میمیره

~~~~~~~~~~
روزهاي تنهايي سخت نيست سرده، نفسم ميگيره در هوايي كه نفسهاي تونيست-

~~~~~~~~~~
شمع سوزان توأم اینگونه خاموشم نکن
گرچه دور افتاده ام اما فراموشم نکن

~~~~~~~~~~
اگرگدا یاد پادشاه نکند،پادشاه چه داند گداهم هست گداي دیدارتم پادشاه

~~~~~~~~~~
دیروز به جرم بالارفتن ازقلبت دستگیر شدم بیابهشون بگوساکن قلبم دزد نیست

~~~~~~~~~~
من عشق رادرتو،تو را دردل،دل رادرموقع طپيدن وتپيدن رو بخاطرتودوست دارم-

~~~~~~~~~~
بگم
نگم
بذاربگم
میشه نگم
باشه میگم
میخوام بگم
دوست دارم

~~~~~~~~~~
هيچ ثروتي بالاتر از مهرباني نيست،يادت باشه تو خيلي خيلي ثروتمندي.

~~~~~~~~~~
بودن آدمهايى كه بودنشان را ميخواهيم ، زمين را زيباترمیكند پس هميشه باش

~~~~~~~~~~
توبه پاکي عقيقى/مثل درياعميقى/فهميدى چراميخوامت /آخه بهترين رفيقى

~~~~~~~~~~
دوسوم کره ى زمين روآب گرفته اونوقت تو ماهىکوچولونازتنگ دل من چکارميکني

~~~~~~~~~~
زندگی،گرمی دل های به هم پیوسته است
تادرآن دوست نباشد،همه دل هاخسته است

~~~~~~~~~~
سلام به رفیقی که اسم ماگوشه موبایلش خاک میخوره

~~~~~~~~~~
هميشه احوال رفيقتو 39روز يه بار بپرس که اگه مرده بود به چهلمش برسي

~~~~~~~~~~
6شاخه گل شقایق برایت میفرستم، از فردا هر شب یکی را بردار...، شب ششم، مرا بخاطر بیاور که اولین بودم برای گفتن تبریک شب یلدا به شما


~~~~~~~~~~
تقصير من است اينكه، كم ميايى
هر گاه شدم اسير غم ميايى
اين جمعه و جمعه هاى ديگر حرف است
آدم بشوم، سه شنبه هم ميايى..

~~~~~~~~~~
اصلا حسين،جنس غمش فرق مي كند/ اين راه عشق،پيچ و خمش فرق مي كند/ اينجا گدا،هميشه طلبكار مي شود،اينجا كه آمدي،كرمش فرق مي كند/ از نوع ويژگي دعا زير"قبه اش" معلوم مي شودحرمش فرق ميكند.

~~~~~~~~~~
دل آدمهامثل یه جزیره دورافتاده است انكه كی برای اولین بارپابه جزیرمیگذاردمهم نیست مهم آن كسی است كه هیچ وقت جزیره روترك نمیكنه.

~~~~~~~~~~
فکر کردن به راه های مقابله با شکست خوردن، مقدمه ای برای شکست دادن است.

~~~~~~~~~~
فكرنكن پيام دادم كه بگم كارم لنگه يادستم زيرسنگه؟فقط دلم برات تنگه

~~~~~~~~~~
 تاتوی در خاطرم بادیگران بیگانه ام، باخیالت همنشین، بادوریت دیوانه ام...

~~~~~~~~~~
گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه، وتو می اموزی که همیشه،بودن در فریاد نیست.

~~~~~~~~~~
سلام ای باوفا بامروت، سلام ای ساز و گیتار محبت، سلام کردم نگی تو بی وفای، سلام کردم ببینم در چه حالی؟

~~~~~~~~~~
اموخته ام با پول میشود خانه خرید ولی اشیانه نه ساعت خرید، زمان نه! میتوان مقام خرید، احترام نه! دارو خرید سلامتی   نه! میتوان قلب خرید عشق نه!چارلی چاپلین

~~~~~~~~~~
اگه گفتی قشنگ ترین واقعیت جهان چیست؟    (رفاقت)                   چون در نبودت قصه میخوره و در بودنت قبته و در رفتنت حسرت و حتی درمردنت سکته    میکنه .

~~~~~~~~~~
اگه گفتی قشنگ ترین واقعیت جهان چیست؟    (رفاقت)                   چون در نبودت قصه میخوره و در بودنت قبته و در رفتنت حسرت و حتی درمردنت سکته    میکنه .

~~~~~~~~~~
ای کاش رفاقت مثل ریل و قطار باشه چون همیشه درکنار هم اند ودرهمیه سختی های زندگی هوای هم را دارند

~~~~~~~~~~
روزي که ازتوجداشم،روزمرگ خنده هامه،روزتنهايي دستام،فصل سردگريه هامه...

~~~~~~~~~~
امروز روزجهانی فضولیه.
یه سوال كه ته دلت مونده ازم بپرس. قول میدم جواب بدم.
به همه بفرست سوال هاي جالبی ازت میپرسن.
اول من

~~~~~~~~~~
تلخی مشروبو به جون میخرم که فقط وقت خوردن بگم: بسلامتی اونکه دوسش دارم

~~~~~~~~~~
اسمان به دریا گفت:این بالا خیلی خوبه همه جارو می شه دید،دریا گفت: این پایین از اون بالا هم بهتره چون فقط تو رو می شه دید....

~~~~~~~~~~
دراين زندان تنهايي به هرسوهركجا هستم ازاين بابت دلم شاد است كه گاهي مي كني يادم

~~~~~~~~~~
ميدوني الان چي ميخورم؟
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- حسرت يه لحظه ديدنتو
~~~~~~~~~~
دنيا را ميدهم براي لبخندت باكي نيست
شاد كه باشي دنيا به من برميگردد...

~~~~~~~~~~
نکندفکرکنی دردل من مهرتونیست،گوش کن"نبض دلم"زمزمه اش باتویکیست..

~~~~~~~~~~
سوزن رفاقت درتیوپ قلبم فرورفت وگفت:فیییییییییییس تازه فهمیدم پنچرتم رفیق ههههههههه

~~~~~~~~~~
سلام به رفیقی که اسم ماگوشه موبایلش خاک میخوره

~~~~~~~~~~
|""""""""""|_:!""-.,
"@@""""""  ""@"'اين كاميون طاهرفردوسه.به اندازه تریاكی كه داخلشه دوست دارم می دونم كمه ولی ميدونی كه حكمش اعدامه!افتاد!‎!!

~~~~~~~~~~
   .*'""*.*"'"*.   
 *.  سفارشي    .*
  *. دوستت دارم.*
   "*. تقدیم به کسی که نمیدانم درخاطرش میمانم یابرایش خاطره ميشوم.

~~~~~~~~~~
شبی با دوست بسربردن دو صد دنیابها دارد خوشا انکس که دردنیا رفیقی با وفادارد .

~~~~~~~~~~
يه نصيحت: مواظب خودت باش
يه خواهش: اصلا عوض نشو
يه آرزو: فراموشم نكن
يه دروغ: ديگه دوستت ندارم
يه حقيقت: دلم برات تنگ شده عزيزم

~~~~~~~~~~
چه باشه،چه نباشه، محبت سرجاشه،چه داری،چه نداری،تو عزیز روزگاری..

~~~~~~~~~~
کاش بودی تادلم تنهانبودتااسیرغصه فردانبودکاش بودی تافقط باور کنی بی توهرگز زندگی زیبانبود.

~~~~~~~~~~
از آمدنم نبود گردون را سود، وز رفتن من جلال و جاهش نفزود، وز هیچکس نیزدو گوشم نشنید،کین آمدن و رفتنم بهر چه بود.

~~~~~~~~~~
نخستين چکه ناودان احساسم را در قالب کلامى از جنس گلهاى ياس ميريزم و آنرا به آسمان نيلوفرى دل زلالت براى روز ميلادت هديه ميکنم.

~~~~~~~~~~
عشق به لهجه قمي:
من نم دونم بال چي چي إنقه تور دوس دارم...

~~~~~~~~~~
يه سوزن دو سوزن سه سوزن دوستت دارم به همه بگو بسوزن!
~~~~~~~~~~
-----*---- ميدونى اين چيه؟ ١تارموت،که بادنيا عوضش نميكنم حتى شپش وسطشو
~~~~~~~~~~
سبدي هست در اندیشه من كه پر از گل بدهم هدیه به تو،
غافل از آنكه تو خود نابتري،
يك جهان گل بخورد غبطه به تو.

~~~~~~~~~~
فرق بين عزيز ودلتنگ دلتنگ کسي که پيام ميفرسته ،عزيزکسي که پيام ميخونه.

~~~~~~~~~~
‏||||||||||||
یک خط اضافه کن بفرست برای نفربعدسرشماری بچه خوشگلاست

~~~~~~~~~~
بر روى باغ شانه ات هر وقت اندوهى نشست در حمل بار غصه ات با شوق شركت مىكنم يك شادى كوچك اگر از روى بام دل گذشت هر چند كوچك باشد آن را ب(.....)

~~~~~~~~~~
دیرگاهیست که تنها شده ام قصه غربت غمها شده ام من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخها شده ام.کاش چشمان مرا خاک کنید.تا نبینم که چه تنها شده ام.

~~~~~~~~~~
درسكوت دادگاه سرنوشت! عشق برما حكم سنگيني نوشت! گفته شد دل داده هاازهم جدا! واي براين حكم واين قانون زشت .
~~~~~~~~~~
به اولين قاصدكى كه از شهر قشنگ زندگى تو بگذرد پيغام مى‎ ‎دهم كه هيچ چيزنمى‎ ‎تواندمهرت را از دلم جدا كند حتى فاصله ها.دوستت دارم



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس و جوک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: